Porządek obrad
1.
Otwarcie, stwierdzenie prawomocności i przedstawienie porządku obrad.
2.
Przyjęcie protokołów z ostatnich sesji.
3.
Sprawozdanie z działalności Burmistrza Miasta w okresie między sesjami.
4.
Podjęcie uchwał w sprawach:
a)
powołania zespołu ds. zaopiniowania kandydatów na ławników do Sądu Rejonowego w Iławie na kadencję 2024 - 2027,
b)
ustalenia wysokości opłat za pobyt dzieci w Żłobku Miejskim w Lubawie „Akademia Maluszka" oraz warunków zwolnienia od ponoszenia opłat,
c)
zaliczenia dróg na terenie miasta Lubawa do kategorii dróg gminnych i ustalenia ich przebiegu,
d)
przyjęcia przedsięwzięcia do realizacji oraz złożenia wniosku o dofinansowanie pn. Poprawa efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej przy ulicy Świętej Barbary 45 w Lubawie,
e)
zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2024 - 2039,
f)
zmian w budżecie miasta Lubawa na 2024 rok,
g)
udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Iławskiemu z przeznaczeniem na realizację zadania „Przebudowa ul. Przemysłowej w Lubawie – budowa chodnika”.
5.
Zapytania w sprawach aktualnych problemów Miasta.
6.
Odpowiedzi na zapytania.