Porządek obrad
1.
Otwarcie, stwierdzenie prawomocności i przedstawienie porządku obrad.
2.
Przyjęcie protokołu z ostatniej sesji.
3.
Sprawozdanie z działalności Burmistrza Miasta w okresie między sesjami.
4.
Ocena zasobów pomocy społecznej Gminy Miejskiej Lubawa za 2024 rok.
5.
Przyjęcie sprawozdania z realizacji programu współpracy miasta Lubawa z organizacjami pozarządowymi i podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie w roku 2024.
6.
Podjęcie uchwał w sprawach:
a)
udzielenia Parafii Rzymsko - Katolickiej pw. Nawiedzenia Najświętszej Maryi Panny i św. Anny w Lubawie dotacji celowej z budżetu miasta Lubawa na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków,
b)
udzielenia Zgromadzeniu Sióstr Miłosierdzia św. Wincentego a’Paulo Prowincja Chełmińsko - Poznańska dotacji celowej z budżetu miasta Lubawa na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków,
c)
wyrażenia zgody na sprzedaż lokalu mieszkalnego Nr 4 położonego w Lubawie przy ul. Rynek 6,
d)
zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Lubawa na lata 2025 - 2039,
e)
zmian w budżecie Miasta Lubawa na 2025 rok,
7.
Zapytania w sprawach aktualnych problemów Miasta.
8.
Odpowiedzi na zapytania.