Porządek obrad
1.
Otwarcie, stwierdzenie prawomocności i przedstawienie porządku obrad.
2.
Przyjęcie protokołu z ostatniej sesji.
3.
Sprawozdanie z działalności Burmistrza Miasta w okresie między sesjami.
4.
Przyjęcie Raportu z Monitoringu Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych Miasta Lubawa na lata 2022 - 2026 za rok 2023.
5.
Podjęcie uchwał w sprawach:
a)
uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części miasta Lubawa,
b)
ustalenia szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w ośrodkach wsparcia i w mieszkaniach treningowych lub wspomaganych,
c)
zmieniająca uchwałę w sprawie ustalenia czasu przeznaczonego na realizację bezpłatnego nauczania, wychowania i opieki w przedszkolach oraz określenia wysokości opłat za korzystanie z wychowania przedszkolnego uczniów objętych wychowaniem przedszkolnym do końca roku szkolnego w roku kalendarzowym, w którym kończą 6 lat, w przedszkolach prowadzonych przez Gminę Miejską Lubawa,
d)
zmieniająca uchwałę w sprawie ustalenia sieci prowadzonych przez Gminę Miejską Lubawa publicznych przedszkoli,
e)
zmieniająca Uchwałę Nr XX/197/2020 Rady Miasta Lubawa z dnia 28 października 2020 roku w sprawie ustalenia „Wieloletniego Programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Miasta Lubawa na lata 2021 - 2025”,
f)
zmieniająca Uchwałę Nr XXIV/228/2021 Rady Miasta Lubawa z dnia 26 lutego 2021 roku w sprawie określenia zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Miejskiej Lubawa,
g)
zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2024 – 2039,
h)
zmian w budżecie miasta Lubawa na 2024 rok.
6.
Zapytania w sprawach aktualnych problemów Miasta.
7.
Odpowiedzi na zapytania.