Porządek obrad
1.
Otwarcie, stwierdzenie prawomocności i przedstawienie porządku obrad.
2.
Przyjęcie protokołu z ostatniej sesji.
3.
Sprawozdanie z działalności Burmistrza Miasta w okresie między sesjami.
4.
Podjęcie uchwał w sprawach:
a)
ogłoszenia tekstu jednolitego uchwały w sprawie utworzenia gminnej jednostki organizacyjnej oraz nadania statutu,
b)
ustalenia szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w ośrodkach wsparcia i w mieszkaniach treningowych lub wspomaganych,
c)
udzielenia Parafii Rzymsko - Katolickiej pw. św. Jana Chrzciciela i św. Michała Archanioła w Lubawie dotacji celowej z budżetu miasta Lubawa na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków,
d)
wyrażenia zgody na sprzedaż lokalu mieszkalnego Nr 12 położonego w Lubawie przy ul. Rynek 5,
e)
wyrażenia zgody na sprzedaż lokalu mieszkalnego Nr 21 położonego w Lubawie przy ul. Rynek 6,
f)
wyrażenia zgody na sprzedaż zabudowanej nieruchomości gruntowej położonej w Lubawie przy ulicy Kupnera,
g)
zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2025 - 2039,
h)
zmian w budżecie miasta Lubawa na 2025 rok,
i)
udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Iławskiemu na realizację zadania publicznego,
j)
zmiany Uchwały Nr XI/81/2025 Rady Miasta Lubawa z dnia 10 stycznia 2025 r. w sprawie udzielenia dotacji podmiotowi leczniczemu - Powiatowemu Szpitalowi im. Władysława Biegańskiego w Iławie na realizację zadania pn. „Zakup aparatu RTG”.
5.
Zapytania w sprawach aktualnych problemów Miasta.
6.
Odpowiedzi na zapytania.