Porządek obrad
1.
Otwarcie, stwierdzenie prawomocności i przedstawienie porządku obrad.
2.
Przyjęcie protokołu z ostatniej sesji.
3.
Sprawozdanie z działalności Burmistrza Miasta w okresie między sesjami.
4.
Przyjęcie informacji o stanie realizacji zadań oświatowych miasta Lubawa w roku szkolnym 2024/2025.
5.
Informacja o oświadczeniach majątkowych:
b)
pozostałych osób zobowiązanych do złożenia oświadczeń majątkowych.
6.
Informacja dotycząca wyznaczenia podmiotów, na rzecz których skazani mogą wykonywać prace na cele społeczne.
7.
Podjęcie uchwał w sprawach:
a)
ogłoszenia tekstu jednolitego Uchwały Nr LXVII/552/2024 Rady Miasta Lubawa z dnia 29 lutego 2024 r. w sprawie określenia szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze z wyłączeniem specjalistycznych usług dla osób z zaburzeniami psychicznymi, a także określenia szczegółowych warunków przyznawania usług sąsiedzkich, wymiar i zakres usług sąsiedzkich i sposobu rozliczania wykonywania takich usług oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia z opłat, a także trybu ich pobierania,
b)
przyjęcia Regulaminu korzystania z Pola do minigolfa w Parku Miejskim Łazienki Lubawskie,
c)
uchwalenia Planu ogólnego miasta Lubawa,
d)
ustalenia Wieloletniego Programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Miasta Lubawa na lata 2026-2030,
e)
zmiany Uchwały nr XIX/126/2025 Rady Miasta Lubawa z dnia 30 lipca 2025 roku w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż lokalu mieszkalnego Nr 12 położonego w Lubawie przy ul. Rynek 5,
f)
określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości,
g)
określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych,
h)
zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2025 - 2045,
i)
zmian w budżecie miasta Lubawa na 2025 rok.
8.
Zapytania w sprawach aktualnych problemów Miasta.
9.
Odpowiedzi na zapytania.