Porządek obrad
1.
Otwarcie, stwierdzenie prawomocności i przedstawienie porządku obrad.
2.
Przyjęcie protokołów z ostatnich sesji.
3.
Sprawozdanie z działalności Burmistrza Miasta w okresie między sesjami.
4.
Podjęcie uchwały w sprawie:
a)
zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego wraz z rocznym Raportem ekonomiczno - finansowym za 2024 rok Zakładu Opieki Zdrowotnej - Miejskiego Ośrodka Zdrowia w Lubawie.
5.
Przyjęcie sprawozdania z działalności Miejskiego Ośrodka Kultury w Lubawie za rok 2024 - opinia Komisji Oświaty, Kultury, Sportu, Turystyki i Promocji Miasta.
6.
Przyjęcie sprawozdania z działalności Ośrodka Sportu i Rekreacji w Lubawie za rok 2024 - opinia Komisji Oświaty, Kultury, Sportu, Turystyki i Promocji Miasta.
7.
Raport o stanie Gminy Miejskiej Lubawa na dzień 31.12.2024 r.:
a)
wystąpienie Burmistrza Miasta Lubawa,
c)
podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Miasta Lubawa wotum zaufania.
8.
Rozpatrzenie sprawozdania rocznego z wykonania budżetu Miasta Lubawa za 2024 rok, informacji o stanie mienia komunalnego oraz sprawozdania rocznego z wykonania planu finansowego instytucji kultury i samodzielnego publicznego zakładu opieki zdrowotnej za 2024 rok:
b)
odczytanie uchwały Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Olsztynie w sprawie wydania opinii o przedłożonym przez Burmistrza Miasta Lubawa sprawozdaniu z wykonania budżetu Miasta Lubawa za 2024 rok,
c)
przedstawienie opinii Komisji Rewizyjnej Rady Miasta Lubawa dotyczącej wykonania budżetu Miasta Lubawa za 2024 rok,
d)
podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Miasta Lubawa za 2024 rok,
e)
przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Miasta Lubawa za 2024 rok,
f)
odczytanie uchwały Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Olsztynie w sprawie zaopiniowania wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miasta Lubawa w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Miasta Lubawa za 2024 rok,
g)
podjęcie uchwały w sprawie absolutorium dla Burmistrza Miasta Lubawa z tytułu wykonania budżetu za 2024 rok.
9.
Podjęcie uchwał w sprawach:
a)
zmieniająca Uchwałę Nr XVI/173/2012 Rady Miasta Lubawa z dnia 27 czerwca 2012 r. w sprawie ustalenia strefy płatnego parkowania oraz ustalenia wysokości i sposobu pobierania opłat za parkowanie pojazdów samochodowych w strefie płatnego parkowania na terenie miasta Lubawa,
b)
powołania Komisji Inwentaryzacyjnej Mienia Komunalnego,
c)
zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2025 - 2039,
d)
zmian w budżecie miasta Lubawa na 2025 rok,
e)
rozpatrzenia skargi na działalność Burmistrza Miasta Lubawa - opinia Komisji Skarg, Wniosków i Petycji.
10.
Zapytania w sprawach aktualnych problemów Miasta.
11.
Odpowiedzi na zapytania.